برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/04/02 - 09:58
  • - تعداد بازدید: 5
  • - تعداد بازدیدکننده: 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVuf
به گزارش نژادرضا مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چایپاره

برگزاری اولین جلسه امر به معروف و نهی از منکر شبکه بهداشت و درمان چایپاره در سال 1405

روز دوشنبه 1 تیر ماه سال جاری، اولین جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران و اعضای این کمیته در اتاق جلسات شبکه برگزار گردید. دکتر نصیری در این جلسه با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه، اصلی ترین رکن امر به معروف و نهی از منکردر جامعه اسلامی است، اظهار داشت: نیروهای مومن و ولایی در بدنه شبکه بهداشت و بیمارستان، وظیفه دارند هرگونه خلل، سهل انگاری یا تضاد را شناسایی و با ابزار امر به معروف نسبت به رفع آن اقدام نمایند. در ادامه حجت الاتسلام والمسلمین جعفری، امام جماعت شبکه با اشاره به اهمیت حرکت زینبی گفتند: علاوه بر سوگواری، تبیین پیام های نهضت عاشورا و استمرار حرکت در مسیر امام حسین(ع) از رسالت های اصلی ما در دهه محرم است که باید با برنامه ریزی ویژه دنبال شود. بخش پایانی این جلسه به موضوع رعایت ضوابط پوشش و مبحث عفاف و حجاب در محیط های درمانی اختصاص یافت. در این راستا مقرر شد اعضای کمیته و پرسنل متعهد ، ضمن دوری از هرگونه بی تفاوتی، با رعایت کامل ادب، احترام و اخلاق اسلامی، نسبت به تذکر لسانی و یادآوری ضوابط به مراجعین و همکاران اهتمام ورزند. در پایان این نشست، اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر به تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات اجرایی متعددی جهت عملیاتی سازی این محورها در شبکه و بیمارستان به تصویب رسید.

  • گروه خبری : آخرین خبر
  • کد خبر : 29921
کلمات کلیدی
رسول نژادرضا
خبرنگار

رسول نژادرضا

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب